Almanya’da toplu taşımayı etkileyecek yeni bir grev dalgası gündemde. Verdi sendikası, Bavyera, Saarland, Brandenburg ve Hamburg’da perşembe günü otobüs, tramvay, metro ve S-Bahn hatlarının çalışmayacağını açıkladı.
Grevlerin Kuzey Ren-Vestfalya’da (NRW) ise salı günü başlaması ihtimali bulunuyor.
Hessen ve Bremen eyaletleri için ise henüz kesin bir karar verilmiş değil. Bu eyaletlerde grev yapılıp yapılmayacağı önümüzdeki günlerde netlik kazanacak.
Yetkililer, grev nedeniyle özellikle büyük şehirlerde toplu taşımada ciddi aksaklıklar yaşanabileceğini belirterek vatandaşların alternatif ulaşım planı yapmaları konusunda uyarıyor.
Yorumlar (0)
İlk yorumu siz yapın!